VECKOUTVÄRDERING

MÅNDAG
Powerwalk
PT-pass

TISDAG
cyklade till jobbet sedan till Hornstull för
55 cycling pulse
cyklade hem från Hornstull

ONSDAG
cyklade till jobbet
joggade/gick snabbt hem 5 km

TORSDAG
cykelutflykt jobbet (lågintensiv, mkt långsamt med 21 5-åringar haha)
cyklade hem
PT-pass

FREDAG
joggade 5 km
SATScore pass

LÖRDAG
55 Cycling pulse

SÖNDAG
joggade 6 km

VECKANS ONYTTIGA: 2 Ben & jerrys, en cornetto, 2 chokladpraliner, en äppelkaka, 0,5 liter coca cola

COMMENT: träningen är ju awesome och jag lyckades med förra veckans mål att inte röra dagismackorna! Ökar inte på med något nytt mål utan håller mig till det: inte röra mjuka mackorna på jobbet!
Farligt mycket glass nu under helgen men annars har jag hållt mig på mattan kostmässigt. Taggar för en ny vecka som mest fokuserar på Vårruset - mitt första lopp ever!
Älskar sommarvärmen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0