VECKOUTVÄRDERING

Glömde nästan veckoutvärderingen

MÅNDAG
powerwalk 30 min/3 km
PT-styrketräningspass

TISDAG
powerwalk 30 min/3 kim
Cyclingpulse 55 min

ONSDAG
SATS-energy 55 min

TORSDAG
30 min promenad
PT-styrketräningspass

FREDAG
löptur 40 min/7 km

LÖRDAG
yoga 55 min

SÖNDAG
30-40 min promenad
SATS-energy 55 min
VECKANS ONYTTIGA: 4 småkakor, en Ben & Jerrys cookie dough, en 88an, en choklad donut.

LIKE A BOSS! kakorna när mina muskler fan vad jag har varit grym denna vecka. Det ska fan vara resultat på vägning och mätning nästa gång! Efter 2 cycling pulse-pass med pulsen uppe i 85 % av maxpuls måste jag finna nya sätt att chocka kroppen. Kanske kostmässigt? Kan jag klara det? Klart jag kan!

Kommentarer
Postat av: Anna

Grymt jobbat! Du får en annan att vilja mer. :)

2012-05-14 @ 13:27:59
URL: http://gronanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0