L

Riktigt skön lördag. Hade planerat att inte göra ett skit i helgen för jag behöver vila efter min slitsamma weekend i Skåneland (haha). Men har varit full rulle hela dagen och imorgon lär bli likadant. Nöjd att jag skrapar ihop mina 8 timmars sömn som jag inte fått ihop på snart 2 veckor iallafall. Nästa vecka blir datorförbud efter kl 22. Måste få ordning på sömnen alltså.
*
Efter yogan stack jag hem och käkade lunch, duschade, fixade mig och iväg till Vapiano där jag och Sanna käkade middag. Sedan drog vi till sommar och mötte upp Kelda och hennes kompisar. Vi ställde oss i evighetskön till Sommar som öppnar nu i helgen och snodde åt oss varsitt stammiskort. Tog ett glas rosé och en Xider men sen fick det bli stopp. Blev så äckligt trött på alla ängsliga småkids som hängde på Sommar och lekte hipsters. Spel för gallerierna. Jag och Sanna drog ganska tidigt och tänkte först ta ett glas till på Mälarpaviljongen men vi var för lata. Så promenixade bort till Espresso house, tog en kopp te och en chokladboll och bara snackade. Riktigt mysigt, precis på min nivå. Drog hemmåt och är i säng redan 00.30, ganska bra jobbat. Hade en lyckad chill lördag iallafall, nu ska jag sova och inte ställa väckarklockan. LYX!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0