sweat everyday


Liten update.

Träningen går som på räls. Pumpar, pressar, pushar, värker. Så jävla kul att jag dubblat vikten på kettlebellsswingen och min spänst är på topp i jämförelse med när jag började. Konditionen förbättras för varje vecka. Älskar mitt "nya" träningsliv, hur töntigt det än låter. Sakta men säkert har alla kämpiga timmar och dagar på gymmet övergått till ett intresse och en hobby. Jag körde marklyft och bänkpress idag och jag kände mig så jävla hardcore. Fick beröm för min teknik och magstödet i marklyftet *stolt chey*. Så nu jävlar ska det utvecklas och vikterna ska ökas. Ibland måste man få vara lite ödmjukt skrytsam och just nu känner jag mig awesome.

ALLT är klart inför New York nu förutom visumintervjun som äger rum i juni. Har köpt flygbiljetter, betalat skolavgiften, hittat och cashat boende. Det enda kvar att göra nu är Visumskiten och shoppa resväskor. Var i Farsta idag och tittade lite på titaniumväskor på 4 hjul. Blir nog något liknande.

Efter jobbet idag fick det bli en kaffe och en liten shoppingrunda. Köpte äntligen nya Ray Bans, en storlek mindre än mina första men fortfarande aviators så klart. Köpte även en ny träningsväska eftersom min syrra kommer hem på torsdag och då förmodligen vill ha tillbaka sin Stella McCartney-Adidasväska som jag har snott i ett halvår. Sjuk märkes namedropping det blev nu, haha.

Kort sagt: bortser man från lite halvkaos på jobbet och att kärlekslivet är dödare än en rutten sill (men vem bryr sig? raggar för fullt på dollarmiljonärer i NY istället!) så leker livet just nu. Och det är sommar i luften.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0