P3 - vi hatar ny musik

P3 hits som jag kräks på:
där jag hänger min hatt - KKV & Norli eller vafan dom nu heter. kaskadspyr
Alice- Linnea Henriksson. kräk kräk
du måste flytta på dig- Alina Devecerski. FYFAN SÄMSTA JÄVLA SKITEN SOM GJORTS! Skäms över att lyssna på p3 när den här spelas. Wow du är så innovativ som sjunger lite skrikhest, har sett Rebecca & Fiona på nåt tidningsomslag och rippat stilen rakt av, dip dyat ditt hår litegrann och krafsat ihop en nödrimstext över en bakishelg. Oh yes, "uppfriskande" kaxig kickersbrud går hem i det svenska folkhemmet.

Tänkte för övrigt lite på hur visa är helt anonyma på nätet och hur andra (moi) verkligen är tillgängliga. Jag är extremt aktiv online, uppdaterar järnet på bloggar och sociala nätverk. Frågan är egentligen hur bra det är? Men jag är ju en utfläkare och har inte utseendet (boobsen) för att vika ut mig så får väl göra det själsligt via Facebook och blogg.se. Fan så tragiskt. Haha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0