NY DAG NYA TAG

Som vanligt. Sovit ut ordentligt och pratat lite på facebook med en gammal barndomsvän (shit, låter som en tant haha) om gårdagens inlägg. Känner hur peppkänslan rinner tillbaka och målen med min "livsstilsförändring" bli tydligare igen. Den där balansen jag pratar om måste jobbas på, i dag tar jag kost-time out och skiter i Shape up-appen som räknar proteiner, fett och kolhydrater. Idag gör jag det bara för mig och ser hur det går om jag slappnar av.
Börjar dagen med en proteinshake och sedan ut och springa intervaller. Med PP3 i öronen blev det en så jävla mys start på dagen. Våren är så fantastisk att jag blir lika överväldigad varje gång jag kommer ut. Missade ju hela svenska våren förra året så jag tror det är därför jag uppskattar den extra mycket nu. Alla dofterna av nyklippt gräsmatta, hägg, trädgårdsgrillar, varm asfalt... All grönska och knoppar och fåglar som vaknar till liv. luften som är som ny och alldeles ljummen. Tar varje chans jag kan att komma ut och springa, promenera eller powerwalka.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0