I WORK OUT

Svetten lackar och jag kämpar på med kosten som är det enda problemet nu. Damn you, dagismackor och damn you gener och anlag. Så orättvist att vissa kan äta vad de vill medan andra måste hålla koll på varenda liten kolhydrat. Metabolismen är ologisk och orättvis. Fan alltså, det är kul när det kommer resultat men det är inte kul när XX Xsson kan äta 7 chokladbollar om dagen, inte träna, supa varje helg och sova bort dagarna och ändå se mer vältränad ut än jag som äter max en chokladboll i veckan.
Tur att jag har världens bästa PT som får mig att aldrig tappa stinget. Dessutom min nya träningsbuddy fraulein Kelderer som drar med mig på sjuka pass. PulsCycling 55 minuter 80-90 % av maxpuls och jag kände verkligen blodsmaken i munnen.
Idag körde vi yoga och det var faktiskt riktigt skönt att ta ett lite lugnare pass för en gångs skull. Körde borta i Hornstull och bestämde oss för att promenera hem efteråt. Så lite lågintensiv förbränning på det också är ju alltid gött!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0