Faran i att försöka spara pengar och gå in i affärer, plocka på sig kläder och ta med dem till provrummet

Min dag:
- Gick upp 06.30 på min lediga dag för att ta mig till SATS Farsta. Hoppades på att PT-Hanna skulle köra lugnt med mig när det blev ett så tidigt pass men helvete heller. Kommer vara helt död i hela kroppen imorgon och jag älskar det. Ingen vila här inte.
- Duschade och bastade på gymmet och satte mig sen i solen med en sojalatte och Egoboost. Ingen tidning för mig men nu har jag iallafall provat.
- när affärerna öppnade skulle jag bara gå in och titta och sen skulle jag bara gå in och prova och sen efter lite självrannsakan så blev det två par nya träningstights och ett träningslinne. Och jag som ska spara till NY i sommar :/ sämst jag är!
- tog mig hem, bakade två rulltårtor, slängde i mig en kräftstjärtssallad och hoppade på bussen igen.
- tog en långpromenad med min fina vän Hilda runt djurgården. Sen fick jag ett sms från Hanna och vi hoppade på spårvagnen till Kungsan där vi mötte upp henne för lite bananätning och solhäng. Träffade på ett svensexe-gäng och samlade på oss lite autografer innan det blev dags att röra sig hemmåt.
Är helt slut efter att ha varit uppe så jävla tidigt så ligger nu redan i sängen. Ska läsa lite och sen faktiskt sova. Imorgon blir en sjukt lång dag!

Kommentarer
Postat av: hilda

Vilka snygga braller!

2012-05-19 @ 17:41:35
Postat av: Sanna

skitsnygga!!

2012-05-20 @ 11:18:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0