EAT CLEAN TRAIN DIRTY

Idag sprang jag min sista runda innan Vårruset på onsdag. Det var helt underbart och jag lunkade på utan krav på snabb tid. Gick hur bra som helst i solens strålar. Har massor av grymma spring-spellistor som peppar en att köra på i lagom tempo. Känns som om träningsfolk äntligen börjar fatta att det finns träningsfreaks som inte diggar tung techno att träna till. Funkar utmärkt med lite Muse och mainstream-pop. Thank you very much Tunigo.

jag lökar i ny träningstopp från Sportamore.se

Sedan låg jag i trädgården helt utslagen ett bra tag innan jag tog mig upp i huset för lite lunch. Kalkonomellett med kvarg. Kan verkligen rekomendera det, massor av protein och omelletten blir supertjock och krämig.
-2 hela ägg och 2 äggvitor
- 100 g kvarg
-100 g hackad kalkonskinka
-paprikakrydda
-salt & peppar
-basilika

Fram till vårruset på onsdag så blir det nog mest styrketräning så jag pallar hålla flåset under loppet.
Nu ska jag ut i trädgården och tända på grillen. Grilla kycklingfiléer för hela veckans matlådor. Duktisch och gottisch!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0