VECKOUTVÄRDERING

  • 4 promenader á la 3 km =12 km
  • 2 joggingturer á la 5 km =10 km
  • 2 PT-pass styrketräning gym
Veckans onyttiga: 1 minidonut och 1 bit rulltårta(fredagsfika @work) , 4 hg lösgodis (fredagen och söndagen), 1 liter coca cola (fre-sön), glass i stora lass med strössel och mariekex.
Haha vilken grishelg. Jag som tyckte jag ätit helt okej men får jag det nerskrivet svart på vitt så är det ju förjävligt. Riktigt känner hur blodkärlen kleggar igen av allt sött. Nää, vecka 12 blir det bättring på sötfronten. Sen klämma in ett konditionspass till och ett extra styrketräningspass så är vi på topp.
Fan vad mitt schedule är proppat nästa vecka, fattar inte hur jag ska hinna med allt?!

Nu ska jag i varje fall sova: viktigt viktigt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0