VECKOUTVÄRDERING

MÅNDAG
-25 min promenad (3km,  minus 200 kcal)
- PT-pass styrketräning med konditionshöjningar (typ crosstraining)
TISDAG
- 25 min promenad (2,59 km, minus 171 kcal)
ONSDAG
- 30 minuter promenad (2,8 km, minus 162 kcal)
- 30 minuter jogging på löpband (4,18 km minus 324 kcal) vet att det inte är snabbt men man måste börja någonstans.
- 30 minuter SATScykling
TORSDAG
- PT-pass styrketräning med konditionshöjningar. Testade mig själv lite för hårt dock och fick avsluta 15 minuter tidigare med en lång stretch då jag höll på att kräkas efter konditionstopparna. Blä.
SÖNDAG
- 20 min powerwalk 3,4 km

promenader: 4
konditionspass: 2
styrkepass: 2

Veckans onyttiga: en pizza, 0,5 liter coca cola, chips och dipp, en chokladboll, en minibit chokladkaka, en minibit sockerkaka (fredagsfikat totalt en normalstor bit typ).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0