VECKOUTVÄRDERING v. 12

Måndag
- PT-pass styrketräning
Tisdag
- promenad 3 km
- jogging 2,5 km sen träningsvärk i benen så traskade 1 km till på löpbandet
Onsdag
- promenad 4 km
- spinning 30 minuter
- corepass 30 minuter
Torsdag
- Bodypump
- cyklade 20 minuter
Fredag
- promenad 3 km
Lördag & söndag:
-5 promenader á la 3 km, med hunden och själv ut och fota så lagom långsamma.
TOTALT
  • 3 styrketräningspass
  • 2 cardiopass
  • 8 promenader på totalt: 2,5 mil
Veckans onyttiga: Fredag: en stor rulltårtebit och 2 drömmar (fredagsfika), en daimstrut, 5 rutor Daimmarabou Lördag: en mentosrulle, ett glas coca cola, en Magnumglass
Söndag: en magnumglass, en skål Ben & Jerrys glass
*
Har halsfluss så därför all denna glass. Skulle ha kört ett shape-pass igår men halsen satte stopp för det. Har varit på närakuten nu och hämta ut antibiotika så jag lär få vänta med träningen ett par dagar till. Suck. Men får köra många långa promenader de närmaste dagarna istället så att jag får lite motion. Speciellt om jag ska äta glass...

Kommentarer
Postat av: Anonym

Har bloppis på min blogg, kika gärna in! Massor med olika kläder www.emmasbloppis.blogg.se (det ska vara över 50 kläder är det inte det tryck då på f5)

2012-03-26 @ 17:17:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0