Rankin/Corbijn/Fotografiska

Hängde på Fotografiska denna tisdagkväll med Hilda. Som vanligt när jag är där får jag kreativitetssug utav bara fasen och vill fotografera sönder min kamera. I helgen får det bli. Corbijn-utställningen va fin, svartvitt forever liksom och som Joy Division-fan och Control-älskare var jag tillfredsställd. Tyckte dock det var lite fult att man fick betala fullpris fast nästan halva Fotografiska var avstängt för omhängning. Mysigt som fan att träffa Hilda.
Nu ska jag sova mig sönder och samman för en lång dag med jobb och dubbelt konditionspass in lé gym. Älskar min säng.

Lily Allen by Rankin

Kommentarer
Postat av: hilda

Kram på dig! Pratade med Sofia hon var på myskväll på fredag! :)

2012-03-07 @ 18:21:34
Postat av: Hanna

awesome ju! :D

2012-03-08 @ 15:32:07
URL: http://houseofhanna.tumblr.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0