KRONAN

Fa-an vilken helg jag har haft. Säger som Danny: amazing! Mådde som överkörd av tåget och manglad genom en sopbil igår men det var det värt. Sjukt kul att festa i Norrköping må jag säga.

Idag har jag blåmärken och rivsår lite här och var. Har kommit fram till att det måste ha varit nåt av mina smycken jag har rivit mig på eftersom jag har tunna skärsår typ överallt. Även ett par rediga blåmärken på båda knäna till följd av dagens boxning/PT-pass.
Har börjat ta mina raster på jobbet genom att promenera. 30 min vardagsmotion i solen varje dag med grym musik i lurarna är awesome på så många sätt. Har börjat kolla på hur man ska cykla till jobbet och enligt eniro ska det till och med gå snabbare än att åka kommunalt.
Så till saken: har tänkt köpa mig en cykel och var först inne på en Kronan damcykel. Fick en chock när jag såg priset men sen jag surfat runt lite ser jag nu att detta är priset på de flesta damcyklar i kategorin "citycykel". Så får suga lite på den karamellen. En svart är jag isåfall inne på. Å så tjusigt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0