Hur långt man än har kommit är det alltid längre kvar

Ibland tror jag att jag lugnat ner mig, glömt bort och vuxit ifrån. Men så kommer det här och redan i första tonerna i introt spelas vet jag att jag alltid kommer avguda det här bandet. Så rått fantastiskt, rent klassikt.... Jocke, Martin, Markus, Sami jag älskar er.

Kent-999 släpps imorgon. En svensk talkshow med norsk programledare ville inte spela hela låten utan skulle korta ner den till 2 min, men Kentish fixar biffen och lägger upp egen liveversion i fullängd. In your face. opaah!

LIVE I SOMMAR LÄNGTAR

Kommentarer
Postat av: Anonym

så galet bra!!

2012-03-30 @ 09:46:20
URL: http://indianbarn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0