chippa och dippa

Hästat idag: kladdkaka, kokosboll, coca cola, chippa och dippa. Mumsmumsmums.
Hälsade på Fia i hennes nya lägenhet i Frunkan med Hilda, skrattade och flummade mest och såg slutet på nån skräpfilm hihi. Sen tog jag bussen till Juliaborg och gick hem i mörkret och regnet.
Har smort in händerna i Body shops almond hand and nail butter och satt på mig några skumma handskar som jag ska sova med. Är så jäkla trött på mina sprukna nagelband, kliande torra knogar och hudflagnande handflator. Så nu tar jag i med hårdhandskarna! Uppdaterar om det funkar eller ej.

Nu ska jag sova för jag tänkte upp och jogga nån kilometer eller två innan jag ska på MASSAGE!!! Underbara-unna-sig-helgen för mig. Ska kolla lite billigare cyklar på Cykelringen i Horan också och kanske cykla hem en om jag hittar nån passande. Men fan, drömmer ändå om en KRONAN...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0