vecka 1

har haft en underbar första vecka på 2012. Håll tummarna för att det håller i sig nu. spit spit.
Fyller 22 imorgon, börjar jobba som förskolepedagog istället för vikarie. Sen blir det träning med PT-Hanna. Step it up one level nu. Bara några månader tills man ska vara bikiniredo, hehe.

Idag har jag svullat Mcdonalds (för andra gången den här veckan) och kollat på New Girl med brorsan.
Efter det så lagade jag matlådor för hela veckan, mellanmål och frukost för morgondagen. Så inget cheating nu när jag har allt perfekt planerat för mig!
-spenatsoppa
-broccoli+västerbottensostpaj med dinkelmjöl
- kycklingfiléer
- hackad paprika
- skalade morötter
- granatäpplekärnor
- keso med mosad banan och blåbär
- kokt ägg
- clementiner
- smoothie på naturell yoghurt, färska blåbär, frysta hallon och 1/2 banan
Så jäkla värt att komma hem efter en lång jobbdag och bara kunna värma på lite mat på nån minut!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0