NYÅRSLÖFTEN

Oh help me please doctor i'm damaged, there's a pain where there once was a heart


1. Jobba med självförtroende + självkänsla Det här är det viktigaste av alla mina nyårslöften. Ska börja tro på mig själv, lära mig tycka om mig själv och inte va så självkritisk.
2. Fortsätta med träning och hälsa-spåret. Fortsätta som jag började i höstas och speeda upp det lite. Satsa järnet och hoppas på att få springa midnattsloppet till sommaren. Tiden är inte viktig då utan bara det att klara 1 mil och bara springa skulle vara helt fantastiskt. Sen tona magen och allmänt slimma down så jag passar i mina skinny jeans igen osv.
3. Börja dejta igen. Har varit jävligt dött på den fronten 2011, så dags att sluta sitta och självömka och ge sig ut i djungeln av idioti och desperation igen. Haha, det här är jag jävligt pepp på som synes.
4. Bli ekonomisk och börja spara mer. Bli mer organiserad (städning, tvättning, sömnrytm) Enough said.

Leva ut och vara glad och nöjd och se framåt istället för bakåt.

Kommentarer
Postat av: hilda

DEJTA!!!!!! HURRA!!

2012-01-02 @ 15:43:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0