2011

Här är min summering av 2011, sen lägger vi det bakom oss och satsar på 2012!

Vad gjorde du 2011 som du aldrig gjort förr? Bodde själv utomlands, fick anställning, gick ner 6 kilo

Fick några av dina vänner barn? Inte vänner, men bekanta

Dog någon i din närhet? ja :(

Vilka länder besökte du? England, Spanien

Vad skulle du vilja ha 2012 som du saknade 2011? Självförtroende och mer socialt umgänge (sluta ligga i sängen och kolla på serier istället för att gå ut och umgås som ju faktiskt är det underbaraste bästa som finns. Åh alltså mina vänner<3)

Vilket datum 2011 kommer du att minnas, och varför? Jag och datum. Men dagen vi åkte till Barcelona, Dagen min farfar dog, sommaren var fin.

Vart tog det mesta av dina pengar vägen? Till Barcelona-resan och sen till PT-träningen. Båda sååå värda.

Vad önskar du att du gjort mera av? vågat kasta mig på killar haha. vågat över huvud taget.

Vad önskar du att du gjort mindre av? Deppat.

Hur firade du nyårsafton? Med hemmafest, torka spyor och allsång till Mannen i den vita hatten, dansa, vara glad med fina vänner.

Blev du kär under 20011? Nej oh nej.

Vilken var den bästa boken du läste? Stolthet och fördom (har inte läst den tidigare men åh åh åh MR FUCKING DARCY!)

Bästa filmen? Tinker Taylor Soldier Spy eller Drive eller Harry Potter.

Vad gjorde du på din födelsedag? mycket länge sen, men åt väl tårta elläh nåt.

Hur skulle du beskriva din stil 2011? Mycket shorts under våren, sommaren. Tights i alla former, T-shirts med tryck och träningskläder.

Hur höll du dig från att bli galen? Det lyckades jag inte med det här året heller men träningen har gjort mig gladare och positivare indeed.

Vilken kändis/offentlig person beundrade du mest? Filip och Fredrik. Vill va inuti dom. Inte snuskigt utan vara deras briljans och humor och träffsäkerhet.

Vem saknade du? farfar

Vem var den bästa nya personen du träffade? Min PT Hanna och sen tog upp kontakten med Emelie vilket var urmysigt.

Berätta om en värdefull läxa du lärde dig 2011? Klyschigt som fan men att man måste våga för att vinna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0