WONDERFUL TIME

Jobbar stängning idag så har förskjuten arbetstid och börjar 09.45. Vaknar såklart av mig själv 07.30 ändå så chillar lite med frukost i sängen. Så jävla pepp på sommaren, träningen, framtiden, mina bästa bästa vänner osv. Har så mycket att ge och vill göra så mycket. Längtar alltid till något och kan se ljuset i tunneln nu.
Hade en svacka förra veckan men det tror jag beror mycket på att jag ingrottar mig i gamla mönster och sitter på mitt feta ass och är asocial. Men kan ärligt säga att träningen och resultaten det ger (både psykiskt och fysiskt) har förändrat mig till det positiva.
Enda jag kan klaga på är att när jag nu orkar springa längre så har jag fått så jäkla ont i höften, har fixat skoinlägg men det smäller fan till ändå. Så nu kör jag lite Voltaren-kur och hoppas på att jag kan ta mig ut på en 5 km på torsdag kväll efter PT-passet.
Solen skiner och det blir solglasögon och keps idag. LÖVELY! Här kommer lite bildregn och sen måste jag springa och göra mig vacker med brunpuder och maskara haha.
Puss på denna tisdag, hoppas den här känslan håller i sig!



Såhär rund och god är man inte precis längre. härlig tid dock!






Kommentarer
Postat av: jacquiline

Snygga bilder!

2012-04-25 @ 16:07:29
URL: http://skyisblue.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0