Varför ska jag ha så dyrt intresse?

Ju mer man lär sig dessto högre krav ställer man på produkterna. Blä säger jag som behöver en ny kompaktkamera. Den enda jag vill ha som har okej storlek kostar fyra papp och med det priset är ju ändå poängen med kompakt förstörd [att man ska våga ha med kameran på fester/festivaler/konserter].
Canon Powershot S100 Black
Mitt dyra intresse har ju även genererat i en resa och 4-veckors foto workshop i New york. Idag skickade jag iväg ansökan om studentrum i ett Student house. Det ligger på 55 John Street -15 minuter från skolan, och ALLT ingår. Till och med gym så jag kommer inte undan på andra sidan jorden heller, heeehe. Visst det kostar men vad ska jag annars använda sparkontot till om inte till äventyr?! Och sjukt fräscht verkar det också med massor av aktiviteter så man kan lära känna de andra studenterna. Håller tummarna till blodstopp för att jag får rum där nu.
Här är en råtöntigt reklamvideo från Studenthuset:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0