Min söndag

Haft en lugn och skön söndag. Vägrade ställa väckarklockan men vaknade 09.30 av mig själv ändå. Käkade stor frukost och låg i sängen ett par timmar: drack te, kollade på New Girl och läste bloggar. Sen tog jag mig ut i spöregnet och sprang en tung 5,5 kms runda tillsammans med lite Britpop i öronen. Blev en dusch och brun-utan-sol krämande och sen in till stan och möta upp Hanna. Vi satte oss på Vapiano med varsin sallad och snackade framtid, nutid och sommar. Var mycket trevligt, mysigt och uppfriskande hää.

När jag kom hem blev jag tvungen att duscha igen för brun-utan-solen luktade så äckligt. Har gjort lite matlådor för veckan och ligger nu i sängen taggad till tusen på en hardcore 5 dagars vecka och sen Helsingborg, Lund, Felicia och Alice till helgen!!!!12123 Jag vet att jag tjatar men jag längtar så. Dessutom säger vädergudarna att det ska bli sommar i skåne till helgen! Hur underbart?
Måste förbi NK och tjacka glajjor när lönen kommer också. Hur glassig lät inte den meningen? Haha. Men glömde mina älskade Ray Bans på Charles de Gaulle-flygplatsens toalett så nu måste jag skaffa mig nya. när man en gång haft det bästa så duger inget annat, kosta vad det kosta vill. Sedan ska det sparas för visum-avgifter och studentboende ska betalas. Fa-an vad dyrt men jag intalar mig att det kommer vara värt det i slutändan.
Ska försöka sova nu så jag orkar jobba och träna imorgon. Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0