FIT//CRAZY

Den här veckan har varit all about träning och hälsa. Helt fantastiskt och det är ett intresse och en kamp på samma gång. Så sjuk paradox men det är något som ska vårdas.
Idag är det en vilodag från träning men jag har ätit i hälsans tecken ändå. Fram tills nu. vänta tills ni ser kontrasten. haha. Imorgon kommer veckoutvärdering och jag är gräsligt nöjd med all tung styrka och hårda konditionstoppar jag har presterat.
Ikväll ska det firas, Hilda fyller 22 imorgon och det blir lite förning och utgång på det. Självklart nyktert för mig -tar med mig en Celcius så jag har nåt i handen hela kvällen och inte lockas till en Appletini eller mojito eller xider osv...
Om 7 dagar får jag dricka alkohol igen, känns ovant och jag vet att jag kommer må så jävla dåligt dagen efter men det kommer va så värt det. Valborg sedan i Lund med bästa tjejjorna Felicia och Alice (och kanske Sara också)!
Ska bli mys att träffa Hilda ikväll iaf, annars har jag ingen koll på vad för folk som kommer. Det blir vad det blir helt enkelt. Sitter här i mjukiskläder och sotade ögon och taggar för kvällen.
Nu ska jag köra New Girl-marathon! Hörs!

Kommentarer
Postat av: Felle

det är en bra fest på lördag också, börjar någon gång då dit tåg kommer hit bara så du vet!

Laddar upp med resorb och bakiskäk här hemma ;)

2012-04-22 @ 20:23:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0