core, spinning

Tränat och damn det var skönt att komma igång igen inför nästa vecka. Hardcore är temat på vecka 41.
Gjorde hemmagjord müsli inför frukostarna (börjar 7.00 imorgon) som jag kan ta med och käka på bussen på väg till jobbet. linfrön, solrosfrön, havrekli och lite annat tjafs. Rostade i ugnen med rapsolja och lite smör så blev det namnanmnamnam. Kolhydrater, jaa men 2,3 msk till frukosten är bara fine.
hela frukosten blir: jordgubbar och blåbär med yoghurt och hemmagjord müsli, ett kokt ägg, grönt te. nomnomnom
Imorgon träffar jag min PT och är sjukt taggad på att köra slut på mina muskler. Vill ha lite saftigare resultat nu när jag varit sjuk och slappat i flera dagar. Nu sömn!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0