Som hämtat ur Intersportreklamen

Tog mig ut i kylan och sprang 3 km. Snabbt gick det inte men i sällskap av byrackan och månskenet så pinnade jag på rätt bra för att vara jag. Härligt med krispig kall luft. Vad är det för friluftsmänniska jag låtsas vara? Haha.

Maten idag:
frukost: yoghurt med blåbär och jordgubbar, en knäckesmörgås med keso och kalkonskinka, en kopp grönt te
mellanmål: en satsumas, en kopp kaffe med lättmjölk
lunch: tre fiskpinnar, en potatis, ärtor och morötter
mellanmål: keso och ett äpple, två koppar kaffe med lättmjölk (utspritt under eftermiddagen)
middag: kycklingssallad med gröna bönor och surdegsbröd med mager ost
kväll: en handfull färska hallon.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0