Som en lavett i ansiktet

Den här veckan har min mage krånglat, så också mitt psyke, min peppvilja och min disciplin. Träningen har blivit halvdan och kosten ännu värre. Struntar i middag, en bulle till lunch och blåbär till mellis. Jag är inte riktigt tillbaka i mina gamla spår men jag är på god väg och det gör mig jäkligt orolig.

Jag försöker se träningen och kosthållningen som en väg mot mina mål. Nu har jag fallit av den vägen och gått vilse men på måndag ska jag fanimig hitta kompassen igen och komma igen bättre än någonsin.

Ska försöka ta matbilder och lägga upp på le blog varje dag, på så sätt blir det svårare för mig att komma undan (vilket jag verkligen inte vill). Så bloggen får vara min peppwall och motivation också.
Lite inspiration:
Den här tjejen gick ner 45 kilo på mindre än ett år. Hon hade inte en enda "ätardag". Nog fan borde jag klara mig då på en ätardag i veckan?!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0