ordered

Modekungen är världens sämsta jävla företag. Dyrt, dålig service, dåligt kundbemötande osv. Tar tusen år att få sina varor, sen är det hur krångligt som helst att skicka tillbaka något, dessutom måste man ringa dem för att få in sina pengar på kontot igen. Sämst.
Tyvärr har de äckligt snygga photoshoots och kläder så jag fortsätter beställa från dem. Jag är nog deras mest ambivalenta kund. Ändrar de leveranstiderna och returfunktionen så skulle det vara min favorit-onlineaffär.
Bilderna ovan visar vad jag beställde för typ ett halvår sen (okej en månad sen) som fortfarande inte har kommit. Hoppas på nästa vecka.

Kommentarer
Postat av: Blopparna - Alexandra

Tråkigt att det är så alltså.. Företagen borde bry sig mer om sina kunder! Jag kan känna så med Nelly.com ibland också, fick jättedåligt bemötande när jag skulle byta mina skor. Om jag någon gång i framtiden ska öppna webbshop så är det verkligen något jag kommer att tänka på!

2011-10-06 @ 20:03:57
URL: http://blopparna.blogg.se/
Postat av: Martina

Jag <3 den översta, om jag kommer och hälsar på nån gång skulle jag rekommendera att du gömmer den hahaha :)

2011-10-08 @ 19:14:32
URL: http://marty.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0