Kickstart: måndag


God morgon! Börjar jobba om ca en timme, bussen går om 20 min och jag är redan klar. Shit, felberäkning! Jag som behöver sovaaa. AAAh!

Jag har sedan en månad tillbaka tränat med en personlig tränare och på den tiden har jag gått ner 3 kg och 10 cm runt magen. Målet just nu är 20 cm till och 7 kilo till.
Det är både kost och träning som ska skötas och samtidigt som det är otroligt kul och en tuff utmaning så är det riktigt riktigt jobbigt. Jag är en coca cola-beroende fastfood-junkie som vill lägga om min livsstil totalt. Ibland är det svårt att balansera träning, kost, heltidsjobb, socialt umgänge osv. Men iallafall, det kommer vara så värt det i slutändan.

Det här packar jag väskan med i veckorna:
frukost: färska jordgubbar och blåbär med yoghurt, ett ägg, en kopp grönt te
mellanmål: frukt och kvarg eller Keso.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0