hit me up

Dagen började åt helvete men slutade helt okej. Vet inte varför jag är så överkänslosam ibland, så himla onödigt. Bestämt mig för att resan i vår blir av, trots att den är svindyr och jag är svinrädd. Bättre att lägga pengarna på det än på typ Modekungen.se hehe. Dessutom fick jag idag reda på att jag jobbar kvar till slutet på året på förskolan. Så heltidslön fram till januari är ju inte fyskam.

Har haft så fullt upp med träning och jobb så jag har typ blivit asocial, inte på samma sätt som förra hösten då jag bara kände mig ensam men lite så att jag tappat kontakten med vänner och bekanta. Så bokade in en fika med fina Hanna på torsdag och en myskväll med Hilda på fredag. Sen blir det ju London med Hilday nästa vecka!!!

Sen skickar jag ut en hälsning till mina kära vänner i andra städer: Alice, Sanna, Catti och Felicia. Ni är saknade som faaan med tre a. puss på er!

Kommentarer
Postat av: Alice

Åh Hanna! Du är saknad som faaaaaaaaaan också, utav bara helvete om man får uttrycka sig så ;)

2011-10-11 @ 23:48:21
Postat av: neli

hoppas morgondagen blir bättre =)

2011-10-11 @ 23:52:41
URL: http://iamsofashion.blogg.se/
Postat av: felle

saknad som fan här med!!

2011-10-12 @ 14:37:32
Postat av: sanna

och jag saknar diiiiiig !!!!

2011-10-17 @ 23:21:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0