Dinner

Ryggen på gymmet idag med bästa PT'n. Så jäkla kul det är att träna när man märker hur man blir starkare och stabilare. Kan låta konstigt eftersom jag tränat i flera år på SATS men jag har aldrig märkt riktigt riktiga resultat förrän nu. Fått flera kommentarer om att det syns i ansiktet att jag gått ner i vikt, kul men jag märker inte ett piss fast vågen och måttbandet ljuger väl inte!

Maten då:
frukost: yoghurt med müsli, färska blåbär och jordgubbar, ett ägg, en satsumas, en stor kopp grönt te
en kopp kaffe med lättmjölk
lunch: kycklingfilé med pasta, kål- och morotssallad
mellanmål: hallon och kvarg
middag: rödspätta, grönsallad, morot och en halv avokado, en satsumas.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0