A list

Vad är den äckligaste mat du vet?
Tomat som jag behändigt nog också är allergisk mot. Har även svårt för grytor, vill inte ha allt i en jävla gegga utan vill se vad jag äter.

Vad ångrar du i livet (om något)?
Saker jag inte gjorde och saker jag borde ha vågat

Vad kommer du ha för klädsel i höst och vinter?
tights, stora halsdukar, oversizetröjor och genomskinligt. silver.

Vilket är ditt dyraste klädesplagg?
vinterjackan och Dr Martens skorna. Shoppar inte så dyrt.

Har du någon oanad talang?

Nä.

Vad gjorde du i helgen?
fredagsmyste med Hanna, tränade, barnvaktade och storstädade.

Vad är dina fem viktigaste 2dos den här veckan?
jobba, träna järnet, klara kosten, sova ordentligt, träffa Sanna!

Vad har du på dig just nu?
Iron man-tröja och mjukisbyxor

Senaste låt du lyssnade på?
Joy Division-transmission

Bästa skönhetsknep?
Clinique och Neulash. Galet vad bra det funkar

Vilken klädstil tycker du är hetast på män?
Var ska jag börja? kofta, stuprörsjeans, enkla t-shirts i färg -lagom tighta, rutiga skjortor, skinnpaj, halsduk, hatt kan va okej, converse!!!, Märkeskallingar, keps kan också funka,

Och fulast?

Jeans som sitter illa och har massa typ graffiti och grejs på sig. töntiga tryck som typ "die brat die" och sånt är så patetiskt.

Vem saknar du?
Mina vänner som bor i andra städer

Om du fick en enda önskan uppfylld vad skulle du önska?
Att jag skulle vara 100 % nöjd med mig själv. Alltså typ ha jordens självförtroende och självkänsla.

Vilka tre personer inspirerar dig mest?
Lily Allen, J.D. (ja, karaktären i Scrubs), Patti Smith

Bästa filmen nånsin?

Åh den här. Kan inte. Sin city?

Bästa boken nånsin?
Harry Potter, Den vidunderliga kärlekens historia<33<3<3<3<3<3<3

Vilka tidningar läser du?
Skvaller typ Intouch och Fitness magazine haha

Vad önskar du att du var bättre på?
va nöjd med mig själv, inte va så jävla lat

Är du religiös?
nja

Vad är din största rädsla?
Döden

Vad är det elakaste någon sagt till dig?
Att jag är bortskämd, ful och inte förtjänar vad jag har. Viderluder

Om du får barn vad ska du döpa dem till?
Marv, Nancy, Dwight, Shellie, Gail, Hartigan

Om du fick köpa vilken bil som helst – vilken?
Gud, nån som ser dyr och svart ut

snodd från: http://michelleewegert.blogg.se/

Kommentarer
Postat av: Alice

hahahah älskar verkligen sista svaret "nån som ser dyr och svart ut" du är bäääääst <3

2011-11-02 @ 15:23:10
Postat av: Hanna

Du är så jävla bäst alice!! Saknar dig<3

2011-11-02 @ 21:32:35
URL: http://houseofh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0