Nothing's ever gonna happen here. You gotta go where things happen

Mitt jobb tillåter mig inte att bli sjuk. Fuck, min hals bränner upp mig inifrån.
Bafucin och te.

Ebb och flod och Jimmy McNulty. Telefonsamtal från Kilroy och min mardröms dröm blir verklighet. Det händer, det händer. Kan knappt tro det själv. Drar åt svångremmen och tömmer kontot för jag ska till New York. Alldeles själv. Herregud! Lär väl daytrippa till Baltimore och aldrig mer komma tillbaka. Ska skriva av mig allt när jag får tid men New York 6 veckor helt helt själv är isande skrämmande och fantastiskt otroligt på samma gång.



BTW


Någon som vill gå och runka till Drive med mig i helgen?

Kommentarer
Postat av: catti

ÅH VA KUL! vill ha info snarast! du är bäst det kiommer bli grymt!

2011-11-16 @ 22:02:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0