SATS energy

Möte upp Kelda för ett konditionspass som hette duga. Svetten rann från alla tänkbara och otänkbara ställen, herregud. när vi avslutade med några armhävningar (ja, på knäna som den svagis jag är) så blev det en fin liten pöl på stället där min näsa var närmast golvet för det droppade så mycket om mig. Och pulsen och konditionen ska vi inte ens tala om. Blöblöö. Dog i bastun efteråt och sen gick vi och käkade gooood sushi.
Så kul att träna med en kompis ibland också, hade nog aldrig kommit iväg på det här passet annars. Livsfarligt haha.
ett av mina PT-mål. Klara 10 riktiga armhävningar. Mina armar är svagast i Sverige, men jobbar på det!

Kommentarer
Postat av: Kelda

2011-12-06 @ 22:34:05
Postat av: Kelda

Och mer ska det bli!!! Åh du kommer också börja älska pass snart:D

2011-12-06 @ 22:36:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0