kolhydratsmage

Bröd, bröd, död. Kan väl sammanfatta dessa dagar onsdag och torsdag. Blivit på tok för mycket bröd och för lite träning till följd av sjukdom, sömnbrist och stress. Min mage är svälld som en ballong och jag har nu fått besked att jag inte får jobba kvar nästa år så jahapp på det. Två månader utan något att göra och vem vill anställa någon i två månader? Pööh. DESSUTOM: vårt bredband, telefon och tv är trasiga-hata Bredbandsbolaget, död åt dem och deras lame ass-kundservice. Skojar inte, vilket skämt. Medan vi ändå är igång kan vi skadeskjuta 3. Stänga ner min telefon i två dygn utan anledning och knappt ens en ursäkt när det "tar upp till 24 timmar" att få igång nätverk osv. igen. Min vecka 50 är skit alltså, helvetes.

Jajajaja, I morgon ska jag runka till Sherlock Holmes (RDJ och JUDE LAW) och sedan träna skiten ur helgen. Ska darra i varenda muskel efter den här helgen. Damn it!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0