Koffein & sånt

Bilden tagen i slutet på oktober. kolla hur tröjan putar ut vid magen. Nu hänger den slappt, tihi. Behöver inte längre måttband för att se skillnad!!

Vilken jävla start på veckan. Enormt längesen jag var så trött som jag var idag. Satt som i en dvala på jobbet och bara stirrade ut i luften så plötsligt stod det en kopp kaffe framför mig. Haha, en kollega som tyckte jag behövde piggas upp. Koffein är dagens drog.

MEN ändå släpade jag mig till gymmet för ett galet tufft pass med PT-Hanna och sjukt roliga resultat. Bättre balans, stabilitet i bålen, starkare och bättre kondis. Nästa vecka mäts det med måttband och fettprocent så det blir fan en tuff vecka framför mig för vill ha grymma resultat. De senaste två veckorna har varit awesome så resten av året vill jag fan klara lika grymt nu. Inte långt kvar på 2011...

PT-passet
  • 10 minuters uppvärmning i crosstrainern
  • stabilitetsövningar med stång
  • balansövningar med kettlebell
  • Liten PT-cirkel (kör direkt efter varandra)
1. Kettlebellsving 15 reps
2. kettlebellknäböj 12 reps
3. biceps med hantlar på pilatessboll 12 reps
4. triceps med hantlar liggandes på pilatesbollen (Bålstabilitet) 10 reps
5. plankan på pilatesboll
6. upp och ner på stepbräda snabb 15 ggr
Allt detta utan vila efter varandra i 3 set (vila mellan varje set)
  • rygg pulldowns kabel 3 x 6
  • nån slags bål övning i trx 3 x 6
  • pulshöjning med jämfota hopp på två stepbrädor i olika höjd, 4 varv
  • pulshöjning box hammarslag
  • rygg + mage + mage 3 x 10

Kommentarer
Postat av: Denise

Härligt att kunna se resultat med bara ögat. :)

2011-12-06 @ 17:27:24
URL: http://deniseahlin.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0