i got stripes

Som en urvriden trasa segnar jag ihop i sängen. Sugit trött efter PT-passet idag. Men massor av glada resultat. Vikten ner (inte mycket men neråt är rätt håll), centimetrarna runt magen powpowpow: borta. Och minus 6% i kroppsfett. Riktigt glädjande må jag säga.
  • 10 min uppvärmning i crosstrainern
  • stabilitetsövningar med stång och viktplatta
  • liten PT-cirkel: kettlebellsving 3 x 20, utfall med kettlebell 3x10 på varje ben, rumplyft på bänk (upp och håll 5 sek) 3 x 8, upphopp 3x5
  • triceps med hantel på pilatesboll 3 x 10
  • biceps med hantel på pilatesboll 3 x 10
  • plankan på pilatesboll
  • jämfotahopp på två stepbrädor i olika höjd 3 x 4 och direkt efter:
  • hammarslag 3 x 15 och låga sparkar 3 x 15

Körde svartvitrandigt idag. Söt liten rumpa jag har och tydligen obefintliga tuttar. De ryker först i fettförbränningen fan, haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0